206

  Jag är typ segast på att skriva blogg. Ska ändra på det! (hur många gånger har man inte hört det då).
Sitter o dricker medicin. Mår lite halvt... Fryser typ hela tiden, lite ont i halsen och huvudvärk nästan hela tiden. Måste börja klä på mig ordentligt (o imorrn e det orientering på idrotten >.<).
  Får egentligen inte bli sjuk nu eftersom att jag har massa plugg + lördagen såklart :]
Sjukt mycket i skolan just nu. Lärarna bara bombar på med läxor och olika datum till prov. Har inte tränat ordentligt heller p.g.a. nästansjukdom.
  Tänkte precis att jag skulle åka till stan imorrn, men det blir nog inte av kom jag nyss på. Slutar 17.00 o har massa plugg till torsdagen. Kuul >.<

Aja, nu måste jag lägga mig iallafall. Pööss <3





Du vet vad vi har sagt idag :) Kommer ihåg det nu.
Alltid min, alltid din, alltid våran (c)

<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

oooh, det är en riktig läckerbit du har där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback