!

  Wiiie! :D Igår fyllde jag alltså år! Hade urmysig morgon med älsk <3 som senare plötsligt blev dag och det var dags att fixa mig för middagen, återigen med älsk :) Vi åt på mongoliska restaurangen. Sjukt gott! Mysigt var det iallafall o det e typ det viktigaste :)  Tack Adam <3
  Idag har jag jobbat. Var ovanligt seg, men det gick bra ändå. Nu har jag varit hemma ett tag o städat, samt kollat på Heroes (bästa serien ever). Väntar nu på Adam som ska sova här idag. Mys igen! :D
   Ryktades om att jag skulle få mer pengar (a) så det blir snart shopping! Naaajs. Äntligen!
Fick dock syn på denna:


 



I'm fuckin' in love, jag skojar inte! Fyfan vad jag måste ha en ! Troligtvis svart. LCD skärm + mic + högtalare (antagligen mobil-kvalitet men ändå). Gah!
Trodde inte att något kunde bli finare när jag såg även de:



Mwaaaaah!!! Jag gillar ju inte Ipod så mycket, men det här! Nu vet jag inte vad jag ska göra och tänkte, bäst jag väntar på Baby så får han se på det här... Men fan vad jag måste ha nån! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback