Förlåt för dålig uppdatering!

 Det var sjukt stressigt i helgen! (nu kommer jag skriva mycket och osammanhängande, för att jag är upprörd. Kanske är bäst att börja från början :]
 
  I fredags var jag inte i skolan, som jag kanske nämnde förut? Men mot kvällen kom jag plötsligt på att jag har sjukt mycket saker att göra. Först blev det klippning hos Hannah, blev jättefint. Sjukt nöjd är jag :) Sedan iväg till ett ställe (pendeltåg) och fixa lite grejer. Efter det tillbaka till stan och köpa mat till mig och Adam. Är det allt? Nej! Hem till mig igen och packa några grejer och SEN hem till Adam för att äta och lägga sig fort som fan!
  I lördags var det ju big day. Så jag o Adam slappade hemma tills han fixade sig och åkte iväg för att träffa släkten. Innan det dock, så skulle jag stryka mig helt nya Chanel-skjortan som jag skulle då ha på Cornelias fest. Men ne. Jag lyckades bränna hål i den. Fattar inte ens hur det kunde hända...
  Det var jättretrevligt på Cornelias fest, orkar dock inte berätta detaljer. De som var där vet :)
 I söndags vaknade jag helt död (inte bakis,utan bara utmattad) och låg o myste i sängen hela dagen tills jag åkte hem. Under tiden gjorde Adam pannkakor åt oss :o fett söt, och de blev goda också! =)
 Igår hände ingenting speciellt. Var och kollade på "Wanted". Helt okej film iofs. Kom hem och sov bara, haha :P

 Idag då! :D så är jag hemma tidigt. Äntligen! Har hunnit fixa internet, städa, göra en inköpslista (blev fucking A4 men aja). Ska lägga mig tidigt idag, lång dag imorrn... >.<
  Sitter o käkar Ben&Jerrys, ooh så gott :D

 Men okej nu måste jag bara berätta varför jag är upprörd. Jo! Jag förstår inte vad Kissie håller på med. Var det inte hon som hade "så jävla mycket pengar"? I så fall förstår jag inte varför hon är medlem på den där "gratismakeup"-sidan? Hon vann tävlingen om mobilen (det e klart, den går ut på att värva människor och hur många läsare har inte Kissie liksom?) och nu håller hon på att vinna tävlingen om laptopen som Cornelia har. Varför? Tycker att hon borde bli bannad från sidag eller något, helt jävla orättvist. Inte för jag typ sitter och kämpar, neej, men det finns ju folk som verkligen behöver den och vill ha den. Har de någon chans mot kissie då eller? Nej.
Spott på henne (a)



Fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback