Missade mitt 200:e inlägg! :o (205 nu)

    Ja, alltså jag är ganska borta just nu vad det gäller bloggen. Är så sjukt seriös i skolan nu =/ inte så likt mig, men jag har faktiskt peppat mig till att plugga bra. Därför har jag knappt haft tid denna vecka (kanske för att alla lärare tror att deras ämne är det enda >.<).
   Var helt död efter skolan. Mötte upp älsk <3 och åkte hem till honom en liten stund. Efter det skulle jag köpa ett par höga strumpor, bara för att jag ville ha såna. Men i tc-butiken fanns de inte. Kuuuul. Åkte hem med tre pluttiga grejer för ögonskuggan som jag lyckades köpa på H&M för 20 spänn, haha, men jag behövde faktiskt!
   Längtar fan till min födelsedag. Dels för att jag inte jobbar den dagen (jobbar dagen efter haha) och dels för att det ryktades om att jag skulle få cash :D
  Måste verkligen shoppa så sjukt mycket! =/ ska bli kul/skönt ändå!

Nu måste jag lägga mig! Astrött + måste göra några grejer innan jag hoppas isäng oxå :) puss <3

[ ingen bild idag ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback