Ny vecka...

   ...o jag känner att det kommer gå bra! :D Den här veckan ska jag komma i tid varje dag o inte missa en enda lektion. Då kommer det vara rekord. Har missat minst en lektion per vecka hela tiden, fr.o.m. när jag började i ettan. Verkligen ingenting jag är stolt över. Men nu ska det ändras! :)
   Helgen har varit bra. Tagit det lugnt bara o varit med älsk :) konstigt o inte ha honom bredvid mig nu, eftersom vi har varit med varandra sen torsdags. Men man blir van, så har det varit i några veckor nu, så det e lugnt =)
   Stress på jobbet idag, sjukt trött. Ska lägga mig i sängen nu och läsa tidningar som jag köpte på flygplatsen i Ryssland, men inte har läst klart. Mys :) Med lite te blir det nog ännu mysigare, och kanske är bättre, eftersom jag e förkyld igen... >.<
  Nu ska jag blogga varje dag har jag bestämt. Ska ladda kameran nu också o börja ta bilder!
Puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback