Snart är det fan helg! :D

 Imorrn är det då onsdag. Min längsta dag i veckan. Gah. Efter skolan blir det också massa plugg hemma. Men iaf.
Igår var jag hemma hos Adam och kollade på film. Det va jättemysigt :D perfekt start på veckan. Kom hem rätt sent iofs, men det e lugnt. Har grov huvudvärk nu (sovit för lite), men det ska ändras imorrn :)
Idag följde jag med Cornelia till Hannahs praktik där Cornelia fick håret klippt. Blev jävligt fräscht kan jag säga och Hannah är jätteduktig! :] hoppas hon har tid för mig också, måste verkligen klippa mig.
  Helgen är iallafall planderad! Det känns jävligt skönt. På fredag ska jag ta det lugnt med Cornelia o Hannah, basta, fixa naglarna ( finns även jacuzzi), inför festen på lördag (och även efter en lång jobbig vecka). På lördag är det Cornelias fest (det säger väl allt?) och på söndag ska jag tillbringa hela dagen hemma hos Adam, ha det mys o ta det lugnt.
  Mer om allt skriver jag senare :)

 Nu är jag iallafall sjukt trött, ska hoppa i säng om 20 :) Pusspuss =)



Haha, brist på fantasi :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback