barn + nallen

 Aaaaaaa! Jag har bestämt mig för maaassa saker jag ska göra när jag kommer tillbaka till Sverige. Fast jag tänker inte berätta nånting till er (a) ska vara tyst om det hela tiden, ingen kommer få reda på NÅNTING! Tihii ^^,
 Var hemma nästan hela dagen idag, chill. Grannarna skrek på varandra hela natten typ, väckte mig till och med! Ofta man kan skrika SÅ högt så JAG vaknar! De bråkade om nånting typ, o jag vaknade klockan fem på morgonen. Sen typ kastade de möbler eller hoppade eller vad de nu gjorde, men jag trodde nästan att golvet skulle inte hålla längre o de skulle ramla der till oss. GUD va rädd jag blev! Jag trodde att mitt hjärta skulle stanna typ xD
 Tänkte mycket på skolan också. Blev glad över att vi hade en termin till på oss att fixa bra betyg. Sen, plötsligt, tänkte på att Amir kommer vara borta. Undra hur vi ska klara oss utan honom? Eller okej, ska prata för mig själv. Undrar hur JAG ska klara mig utan honom. Hoppas den nya läraren är bra iaf. Tror inte att han/hon kommer vara bättre än Amir men... man får hoppas på det bästa helt enkelt  =)
 Sen ringde tjejerna o vi gick ut. Det var ganska kul faktist  (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback