=)

Haha, Susannah har fått mig o skaffa blog (:  Nu har jag två stycken. Lycka till o skriva i båda säger jag bara, hinner ju inte ens skirva i den första, eller så orkar jag bara inte... Men iaf så ska jag försöka skriva här iaf :D
 Idag har faktist inget spec hänt. Åkte med mamma till Liljeholmen (där Eric e nu på Öpper Hus) o lämnade rauter-grejen, eller vad den nu heter.
 O för nåra dagar sen så blev jag besviken på en person som stod mig väldigt nära. HATAR när sånt händer. Jag kan inte ens prata med honom/henne på samma sätt som förr längre... Jobbigt =/
 O samma dag så fick jag veta att en annan person tror sig för mycket o snackar massa skit om mig. Snackade förut iaf. Vafan e det för fel på folk nu för tiden? :o Aja...
 Orolig över det där med Staafie... =/ men det kommer att lösa sig, det VET jag!
   O allt kommer att bli bra med dig oxå Susannah, jag lovar!

Älskar er alla <33333 


Medicin (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) det kommer bli bättre :) men frågan är baara när :/

2006-11-27 @ 18:10:35
Postat av: Tysya

Beror på =/

2006-11-27 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback