2

  Gick inte till skolan idag. Orkade inte. Trodde det skulle hjälpa, men det gjorde det inte. Undrar om nånting kan ens?
Haha, slår vad om att det inte kommer hända idag heller. Asså det e alltid så! Varför skulle det va annrolunda nu? :p Måste sluta förvänta mig, så e det bara.
 På tal om förväntningar. Efter allt jag har hört om saken från andra... ehm >.< vet verkligen inte vad jag ska förvänta mig mer. Eller nej, förväntar mig ingenting egentligen, men... alla vi är så. Innerst inne "hoppas" vi, det e bara hur vi tar det som e skillnaden. O jag försöker iaf ta det lite lugnt  =)
 Ska gå imorrn, kort dag, osen vet jag inte vad jag ska göra (: som vanligt eller? Det enda som e bra e att Stefan ska till Riga imorrn, så då e jag hemma ensam ^^  Fritt fram att göra vad man vill :p

Varför kan det plötsligt inte bli som jag vill? (:




fjärilarimagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback