Måndah

  Idag har det varit en chill-dag =) Eller ganska. Va rätt trött på morgonen o ville slippa skolan, men gick inte så bra, kanske gör imorrn ^^, Sen, efter lunch skulle vi ha elevens val, o jag bara kände att jag inte vill gå. Emelie gick, o jag o Lukas åkte till Medis först, fanns inga brev, sen gick vi till T-centralen =) osen åkte vi hem. Låter tråkigt, men va ganska trevligt ändå faktist.
 Hahah xD på tåget va det en rysk kvinna som snacka i tellen typ. O jag ba: oy, ryska! ^^ ska lyssna va hon säger...
 o hon ba:
 "Fan, han skulle låta vem som helst kn*lla honom i r*ven, bara för att få lite droger"
 Jag ba: WTF?!? xDDD Sa det till Lukas o han börja asgarva xD
Sen gick jag till Emelie o vi gick till Ica o köpte lite godis o så, sen gick vi till "kattstället" o fikade där lite. Pratade lite o så. Osen gick vi hem till henne o kolla på Felicity. Hahaha xD Fan, kanske e fult, men jag kan inte sluta kolla på det!  Vet inte  vad jag ska göra när det tar slut  =/
 Sen åkte jag hem bara. Mådde ganska dåligt, men det går nog över =) har tänkt mkt, förstått mkt, o bestämt mig för att göra vissa saker.


 
Jag skriker, men du hör inte mig. Jag står framför dig, men du ser inte mig. Jag ber om hjälp, men du vänder ryggen mot mig...
...då har du ingen anledning att va arg på mig sen.



beromurs?ktf?rdigf?gel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback