101

   Klockan är ungefär 22.30, o jag kom hem för bara 1,5 timme sen. Käkade lite julmat, tog ett bad o nu är jag här o vill sova. Varför?
   Jo, för att man jobbar. 13-20. Fuck. Det e lov o jag jobbar. Även imorrn och på söndag. Keuwl. Fyfan.
 Cash iaf, det måste man nog tänka på för att tvinga sitt feta ass till jobbet. Men men.

 Hade faktiskt tänkt o ändra designen till bloggen, e trött på denna. Ska även hitta nåt till Cornelia, jag lovar älskling! Har bara inte haft tid...
  Det ska jag göra på måndag. Då jag först ska städa, tvätta, sen sätta mig vid datorn o tex ändra designen, sen mot kvällen ska jag laga julmat till mig själv (eftersom jag e ensam hemma), osen ska jag bjuda min käraste hem till mig (då jag har planerat massa najsa grejer ;) ) det är trots allt vår 3-månaders dag på måndag!
   (Inte för att det är wow, så länge, men ändå. Faktiskt 1/4 av året! :D:D )

 Men iaf. nu ska jag ta på mig ut o sätta mig på närmaste bänken med en cigg i munnen o vänta på min pojkvän. Hihi. Sen blir det väl DH.

 Snälla. Ge mi normalt lov xD

 image148

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va nice din blogg är nu :O :D

Postat av: Natasha

Nee, nu är den ännu mer nice tycker jag (a)

2007-12-28 @ 18:38:33
URL: http://tysya.blogg.se
Postat av: Ida

Om så möjligt men ja! :O Fan, skulle behöva lite utav dina skills på att fixa bloggen ;D

2007-12-28 @ 19:49:55
URL: http://idaftw.blogg.se
Postat av: Natasha

Haha, fråga bara ;D

2007-12-29 @ 00:16:07
URL: http://tysya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback