103

  Åh, vilken slö-dag. Chillade framför tv:n till 4, då jag o Oa åkte till stan där jag köpte nåra onödiga grejer o lampor : ]
Jaha. Imorrn är det nyafton, o det blir tyvärr ingen klänning. Har ändrat mig om min outfit 100 gånger, men nu vet jag hur jag ska se ut. O det blir nice :D
 
 Sitter nyduschad o lyssnar på massa olika konstiga låtar, men det e nice. Ska snart sätta igång nån film på Oa's hårddisk som han råkade lämna här :D
 Oså ska jag fortsätta fixa mig till imorrn.

 Men inte om min tråkiga/sköna kväll nu.
Häromdagen tittade jag på massa "misslyckade" foton på kändisar. O där såg jag en "dam" eller man eller vafan det är som jag har glömt bort. Sist jag såg henne/honom var typ för ett år sen eller nåt. Jag vet inte riktigt om det e kvinna, eller transa, men jag tror faktiskt inte att en man kan ha såna jävla celuliter(?), så jag antar ändå att det e en kvinna (otroligt äcklig).
 Men men, här är hon iallafall:


 Amanda Lepore

image150



Ja.
O nu kommer nästa fråga, hur fan står människan ut med sig själv? Usch. Verkligen plast öööverallt.


Oså en till.


Ingen aning om vad hon heter eller vem hon är:


image151




Jag säger bara, stackars människor.
Jag skulle fan aldig gå ut sådär...

Blä!

Kommentarer
Postat av: Pearlish

uhuhuh.. fyy!
Bild 1: Såg hon verkligen sämre ut innan operationerna? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback