98

Gaah. Fan. Jag är verkligen inte rätt person att snacka med just nu. Helt hjärndöd.
(Haha, en i klassen smittar? (Cornelia fattar)).

Iallafall. Blev grovt deprimerad av en tjejs blogg. Visst, en såndär typisk nästan blondinbella-blogg, fast lite mer "vanlig" (hittar inte ord som passar). Blev otrologt sur och bestämde mig för att ändras helt. Inte helt.
Men man måste börja om, vilket jag har skrivit om att jag ska göra, men aldrig gör. Ajaj...
Vafan.... Äh...

Helgen har iallfall varit helt okej, förutom att jag ringde Cornelia 28735928 gånger i fredags, men varje gång var hon fortfarande "på väg". Den stackaren gick säkert vilse, som sagt :p
Men annars var det helt okej.
Planerar o ta det lugnt nu i helgen. Fyfan. Känns som all trötthet från hela terminen kommer upp nu. Har varit helt slut, hjärndöd och trött både idag och igår.

Aja. Nu ska jag gå och äta mig tjock och glad, o sedan sova, eftersom det gick åt helvete o plugga engelska.

P.S. FockYou alla som tror att de är ättre än någon annan. O du, gå dränk dig själv.




image146

Kommentarer
Postat av: Cornelia

men det får man vara ibland.. men jag älskar dig ändå
natto(ditt namn)natti(god natt)
hihi ticks

2007-12-06 @ 19:51:30
Postat av: Inkognito

Jag tror (vet) att jag är bättre än många patetiska ursäkter till liv på denna planet! (Somliga undrar jag ens varför de blev givna förmågan att andas... ;) )

Your hatred fuels my strength, your bitterness feeds my will... Through all the years I've learned, and I grow harder still!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback