Jag vet att ingen kommer förstå vad jag menar just nu, men...

 Det finna ingen snö hääär ='(  Tack o lov att vi gick ut den dagen då det snöade...
Idag gick jag, farfar o farbror på bio. Såg en bra, rolig, rysk film. Ska köpa DVD för att kolla i Sverige.  När jag kollade på filmen blev jag faktist glad för att jag var tjej. Haha, kan inte förklara varför, men det e så gulligt! När man har kille dvs, mhm... -.-
 Men jag tänker inte skriva nåt, för att jag e för ledsen... =(  blöh, jag gör alltid saker för att förstöra för mig själv, varför? Det undrar jag oxå... Men jag vet bara att jag inte är nån viktigt person bland nåra andra människor, jag behövs inte där, o jag SKA inte vara där...
 
Orkar inte bry mig längre...

...om nånting...


BILDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback