*rubriken är ledig*

 
Allt är bara perfekt just nu. Kan typ inte vara bättre. Allt är  perfekt. Jag ångrar inte allt jag har sagt till folk. Allt var bara  RÄTT. Så är det. Det ska vara så, o jag vet presis hur jag ska göra. PRECIS. O den här gången blir det inget  "försöka". Det kommer bli som  jag har bestämt mig. För att hela grejen handlar ju om  mig, haha))
  Snart är jag i Stockholm med  er. Det känns skönt att bara  tänka på det! Längtar till att börja skolan o . Vet att jag kommer hata allt efter en vecka i skolan, men... neej, ska försöka att inte göra det!
 Vet att det står på ryska på bilden, men det passar till det jag har skrivit så... ja =)

              
LIVET ÄR UNDERBART!  :D



Fuck them all  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback