34

Oorkar verkligen inte berätta vad som hänt de senaste dagarna :p För det har hänt rätt mycket! :D

"Men skaa vi applådeeeera, eller?"
"Vad tycker du då Eric? *titta ner*"
"Fett synd" (? xD)
"Kolla kolla! Mitt knä e blått!!"
"Men allt är Eric's fel!"
"Men jag hade ju sex nyss? Nu har jag sju!"
"Du är inte bra på att träffa hål"
"Vad e det med Natasha o bollar asså!?"
"Behöver du låna väskan eller ;)"


Kommer inte på nåt annat just nu asso xD Massa sköna kommentarer ^^
Fak, kan verkligen ingenting på NO:n så, hm?! Ska verkligen försöka få göra det på tisdag! (:
Jag vill sooova... o imorrn MÅSTE jag typ gå upp, för att jag kommer bli väckt... pff...

5 minuter tiiiiill !!..

=)

image80




image81


Typsikt mig, typ.
Alltså, de där vita xD
Jag o nån annan.




Jag FÅR verkligen inte börja gilla dig igen...
SKA inte.

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback