35

I måndags kändes det som söndag, var på grönan. I tisdags kändes det som söndag, skolkade på novell-skrivningen... o idag kändes det som söndag =) för att vi var lediga.
Alltså är livet en söndag, nice ^^, Hatar söndagar typ, men okej.
Eric fiskade cyklar idag :D Haha, jag tvinga honom vika upp byxorna o "hoppa i". Hahah xD fan va synd, jeansen blev ändå blöta (a)

O imoorn e det bal. Hm, jaa.. vad ska man säga. Kul ska det väl bli, men jag vet inte... >.<

Asså du STÖR mig! Fan, ååh...


Snartsnartnsart e det slut (: fast det känns ändå som det nu, för att vi har iiinga läxor kvar :D så nice.

Blablabla, vet inte ens vad jag ska skriva >.<




image82



Såg nåra barn leka på gården idag. Det e faktist inte så stor skillnad mellan de o oss... Alla måste alltid göra som de andra gör, fast de egentligen inte kan. Tex om nån stark kille kan klättra högst upp, så måste andra göra det oxå, för att visa att de inte e "fega".
Skillnaden e att små barn kanske försöker, men när de väl e på väg upp o inser att de verkligen inte kan, så går de ner efter en stund o försöker inte, men vi som e äldre kör till slutet, bara vi får visa att vi e lika bra som alla andra...


Fucking grupptryck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback