40

 
Wohoo =)  Vaknade för 30 min sen ungefär... hehe, o nu e klockan 16.15  =  hela dan gått typ.'
    Helt okej kväll/natt idag. Jag, Natty, Staaf, Eric o Luwam, men hon gick vid 1.
  Haha, spelade kort. Det där "drick"-grejen. Hahaha, va fan ganska kul.
Eric blev rätt så full :o Men inte vi andra... Konstigt nog, men aa... (a)

9:an o kung var sanning/konsekvens. Hahaha, det va typ roligaste. Eller ess oxå iofs...
"Slå dig i huvet medan du dricker"
"´Stripp-dansa medan du dricker"
"Kyss spegeln efter varje klunk"

O massa såna saker...
Sen blev det tråkigt o vi började köra bara sanning. Oouuff, då vet man DET om er ;)
Faktist massa saker som jag inte visste om tidigare...

O nu vet de om mig oxå =/  Eh, spelar roll (:



Idag blir det väl... chilla lite, sen kanske fest, om jag nu ska gå. Osen kanske sova hos Natty igen, fast utan Staaf nu... =(


image88


Helt underbart med sommarlov. Nu känner jag det.
Gör vad man vill, träffar inte människor man inte vill träffa.

Freedom ^^,




  Jag tänker på dig.
Ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback