42

  Ganska misslyckad "fest" (precis som jag trodde). Men jag va inte ensam iaf... :p
Orka spränga högtalarna, allvarligt... xD

Men sen, åh. Vi åkte därfifrån vid 1, o va vid t-centralen vid 3 fortf. Vilken jävel har skrivit "Farsta strand" på två busshållplatser??
Hahha, "Bagarmossen"... "Amen, dit ska vi inte":..  Ne ne, det stod ju " ta den, osen byt vid Gullmarsplan".

 MEN SKRIV STÖRRE! Hahaha xD

Var hemma hos Natty vid 4. Jag, Natty, Luwam, Milly och Miriam (?).
  Haha, satt i köket o åt spagetti o snackade i 1 timme... O jag va helt dööööööööööd.

Så roligt var det igår iaf :)


 



Idag blir det filmkväll. Ensam. Så sköönt.
"The Holiday", "Virgin Suicides" och "Moulin Rouge".
Mycket mycket choklad o godis + hallonsoda o kola.

  Aah =)

Men först bada med skum o musik.
Längta :D (eh?)


image90



Att tänka på dig...
...har blirvit ett måste?

Fak.

='/





Pojken med hjärta av guld.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback