46

   Heelt underbar dag =)
Det är verkligen skönt o vakna tidigt. Känns som man hinner med allt.
O idag vaknade jag 10.00. Kul (:  Bättre än o vakna 14.30 varje dag... slösa bort all tid ju.
Först möte, sen ringa runt till folk (inte så kul kan jag säga) osen stan med Emelie :D

Mega-shoppade idag, wohoo ;D  Det behövdes verkligen!
 Nu har jag:

- 3 par nya skor
- en lång t-shirt
- en svart, asfin, tröja
- shorts
- "jacka"

typ så...
men happ, det såg mer ut när jag hade påsar =/  Aja :)  Glad ändå.

O imorrn blir det väl ta-det-lugnt-dag i stan igen, fast med nåra fler.


Underbart =)



image94





Förstår du vad jag menar?

Asså jag vet ju att killar hatar när tjejer jämför de med nån annan kille,
men jag kan verkligen inte låta bli!
Hur jobbig får man vara egentligen??
Fatta människa, jag kan inte prata med dig om vissa saker!
Du bor där o han bor här, du vet ju hur jag e... varför hålla på!?

Allvarligt nu V.
Du kommer aldrig,
o nu menar jag verkligen

ALDRIG

komma upp till hans nivå.
Så du får väl... drömma vidare? =)


Jag hatar inte dig, för 1000:e gången, men jag STÖR mig bara ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback