='(

 Idag e det söndag =( o då betyder det att lovet e sluuut :'( Vill verkligen inte gå till skolan imorrn... orkar inte med folk... =/
 Men aja, man måste, så e det. Nån gång sen e det ju påsklov! hahah när? xD men ändå... nånting att se fram emot typ?
 O våren e här! Wohoo :D Jag lovar, man märker kanske inte så mkt, men jag hörde massa fåglar igår, o så va det inte förut (såklart)... o månen igår... stjärnorna... shiit ^^  så härligt.
 Snart SKA det bli varmt så man kan ta av sig kläderna xD hahah men inte så, men slippa jobbiga jackor o mössor o det   =)  O se massa rosa kaniner hoppa runt i det gröna gräset (hahah, kommer aldrig att glömma det där xD). Så kan man självklart ta upp nån av de o purrsa =)) hahah xD
  Men, tänker er, det e tre månader kvar till sommaren! Huur lite som helst jue?! :D det kommer gå skiit fort, kommer typ inte ens hinna märka det (: Så skööönt... o jag vill så gärna bli 16 o det e så långt kvar till det ='(( bläeh... tack o lov att jag inte föddes i december då, eller? fan va det måste va tråkigt =/ Stackars Donni, hahah naw söt <33 Eller stackars min kusin? :o  29 december?! Aja xD
 Men blablabla...  (a)

Jag vill till NY! Faaan... nu verkligen plötsligt... jag ska fan försöka dra dit på sommaren eller nåt... fan va det skulle va kul ^^ Vet inte ens varför jag tänker så :s men aja (:

BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback