ZZZzzzzZZZzzzZzzzz....

  Oomg, va jag e trött. Vaknade 13.20 idag, sovit ganska länge, skönt  =) gjorde nästan ingenting på dagen o pluggade hela kvällen. Eller inte hela kvällen, men ändå. Känns som om jag har varit i skolan hela dagen... >.<
  Hm, jag kanske pluggade, men det känns ändå som om jag inte kan nånting... Fan =/ O nu e det massa saker jag måste göra... först se klart på tv, sen skriva mail till pappa, sen till moster... o SEN ska jag plugga oxå. O klockan e 00.28. ='((   Soooova! Nemen,det går väl fort hoppas jag...
 Massa saker jag har att göra. Menar inte bara idag. Vet inte när jag ska hinna klart med allt, KUNNA fixa allt heller... Våren e här. Eller, det är den inte alls om man kollar ut, men jag vet ju egentligen att den e här :) fast gömmer sig just nu. O man måste ju va beredd när den kommer på riktigt! Så aa...
  O alla de problem som inte handlar om att köpa/flytta/skriva/läsa. Allt som jag känner, tänker, vill göra, vill säga, vill prata om. Det e ju egentligen mycket jobbigare! Pengar kan man tjäna till exempel, men kärlek o relationer är mycket mycket svårare att lösa. Spec när man inte har nån att prata med. När man bara inte KAN prata med nån. Svårt =/ 
  Jag saknar nånting som jag aldrig haft, tänker på nånting som inte existerar, vill nånting som är nästan omöjligt. Jag är inte perfekt, även om jag kanske verkar. E faktist långt ifrån perfekt...
 Våren. Kärleken. Bajs...
Ovanligt många tjejer o killar som går omkring hand i hand. Det stör mig. Eller nej, inte längre faktist. Glad för deras skull. När man är singel tror man att man är ensam om det. Men hallå, kolla runt bara, hur många som helst jue... Varför e det så svårt då? När man kollar på filmer e det alltid så perfekt o lätt. En tjej går hem från skolan med massa papper i sin hand. Plötsligt kommer en kille, nästan springande och råkar putta henne så hon tappar alla papper. Stannar, hjälper henne att ta upp de, ler, ber om ursäkt. *klick* kära. Mhm, right. Så troligt oxå. Hur ofta händer det där då?
 Är trött på det. Visst, man blir glad o drömmer om sånt på nätterna. Väntar. Hoppas.
  Fuck off nu. Natasha var pessimist, förvandlades till optimist... o nu halv-realist. Det är sant! Man kan inte bara gå runt o leva i sina drömmar...
  Aja, måste nog avsluta nu :p   Islam... rrrrrrr...



själv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback