27

Gaaah! Fan, har typ inte varit så arg på länge! För vad? Jo, hahah xD Jag försov mig! Nu, just IDAG när jag ska redovisa! O jag ville verkligen att det skulle va klart med det IDAG o inte på måndag. Jag kan aaallt >.< men ah.
O jag har feber, men det bryr jag mig inte om...
O varför måste du oxå va hemma från skolen just när jag är det? Oh >.< Snackar minnen, fast jag orkar inte höra. Orkar inte tänka på det... Orkar inte önska... Nej!
Fint väder, så jag måste gå ut idag! :D Men måste läsa eng först =/ blää

Grattis till mina underbara vänner i Ryssland som precis klarat de sista proven och är lediga from nästa vecka!
Jag kommer till er! Höhö! <3

Haha, o Max! Du e tjock =) <3 !


image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback