28

Jag hatar dig för att du e så långt bort. Jag hatar dig för att du e med henne. Jag vill vara med dig där, NU... Men nej.
Saker har förändrats, o nu finns hon. Jag har inget emot henne, men jag har mycket emot ödet. Fan !
Varför flytta, varför snacka, varför ljuga... Allt skulle varit så mycket bättre.
Försöker ljuga för mig själv, lura mig själv... men det går inte längre.
O du, alltid där, fast jag inte vill. Jag vill glömma dig föralltid, men jag vet att det är omöjligt.
Vi kommer ändå träffas, nu, på sommaren. Igen.
Fast nu är du med henne.
O nejnej, det spelar ingen roll längre, det var ju egentligen det jag ville, men...
En grej bara...

Du är en av 2 människor i hela världen som jag skulle kunna älska på riktigt.

O de två kommer jag aldrig mer älska... det vet jag. Inte dig, o inte honom heller...

O det suger.



image74





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback