93

Sugen på en lista! :D



PICK ONE..

1. Pierca näsan eller tungan? Tungan, lätt!
2.Vara seriös eller rolig? Både och, faktiskt. För seriös blir tråkigt till slut, och för roliga får man huvudvärk av ibland.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön.
4. Brinna upp eller drunkna? Eh? Inget av dem.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Dum fråga? Föräldrar såklart.

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja.
2. Sol eller måne? Beror på.
3. Vinter eller höst? Höst.
4. Vänster eller höger? Mitten :D
5.Soligt eller regn? Soligt oftast, men regn när jag inte kan va ute.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Beror på.

OM MIG..

1. Vad heter den du är tillsammans med.   Alexander Fahlström Lindell  :]
2. Hur mycket är klockan just nu? 19.50
3. Fullständigt namn? ?
4. Vart vill du bo? Oj, kan skriva en hel novell om stället jag vill bo på. ;D
5. Hur många barn vill du ha? 2-3
6. Vill du gifta dig? Inte just nu, men kanske sen.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar, palla skära.
8. Har du ätit sushi? Japp.
9. Favoritglass? Oj.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? En.
11. Humör? Just nu? Eller vadå?

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Ja.
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Ja!
4. Känt dig fånig? Nej.
5. Saknat någon? Ja, saknar nu.. >.<
6. Dansat galet? Nej.
8. Klippt håret? Nej.
9. Gråtit? Nej.
10. Ljugit? Nej.
11. Blivit kysst? JA ;D

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej.
2. Har du en hund? Nej, men VILL HA !
3. Tycker du att du är attraktiv? Hm, ibland.
4. Sover du helst själv eller med någon? Själv. Ibland med någon.
5. Tror du på spöken? Nja, orkar inte skrämma upp mig själv.




Nu: Fick jag ett sms:  "Drömmer du på ryska eller på svenska?"  xD



image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback