71

  Fan. Idag. Ni tre, står där, och kollar på mig samtidigt. O tankarna bara kommer och kommer. Varför kan man bara inte göra så att man tar nåra egenskaper från var och en av er o bara gör en egen kille? Nej. Nej nej, det går ju inte. Då skulle han inte vara lika söt. Neej, men det går inte...
Nej, precis, det går inte... Det är just det som är det jobbigaste(?). Eller så är det jag som är för kräsen... Mm, det är nog det som är problemet. Men vafan, jag kan inte inte vara det. Jag måste alltid ha nåt som jag stör mig på. Måste alltid hitta nåt fel(?). Fast egentligen, det kanske inte är så fel(?) ?
Egentligen, så är det så himla vanligt. Kille, tjej. Tjej, kille. Tjej, kille, tjej, kille. Brrr... Såå vanligt att det bara kommer, utan att man ens vill det. Man kollar mer, vet vad han gör, vad han har för lektion, vem han är med, vad han har på sig... Nej, nej. Det går inte. Jag måste bara sluta.

 Sluta vara så jävla kräsen !


image117


[Jag kan inte ens stå, om du inte ser på...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback