73

   Tänkte skita i bloggen idag igen, men jag måste bara få berätta om min helg.
FF. Det säger allt va? ;p  Jaapp, redan 1 timme innan Stefan ens åkt så var det bestämt att massa ska komma hem till mig på fredag. O M G. Fan va folk det var här. O jag bara hämtade o hämtade fler... (inte bara jag då, men ändå). Typ, mer än 20 (?) pers var det.
VI hade rätt så okej-kul, körde sanning/konsekvens, o jag var tvungen att få ett sugmärke av personen mitt emot mig = John. Heh, kul.
Aja, ska inte berätta massa detaljer, vissa är bara för äckliga >.<
Mysigaste var väl iaf avslutningen på balkongen med Oa, Danne, Eric o.. MIG :D  Satt o försökte röka vattenpipa, snackade och hade kul =)
Sedan tvinga jag alla o sova, så vi gick o la oss, ungefär vid 05.00(?), fast jag o Oa somnade 05.30-06.00 ?
...O vaknade... 08.30. HELVETE ! O alla satt i köket helt sega, men ändå ganska pigga >.< fattar inte ens hur.
Jahapp. Malin o Loisa åkte direkt, för att Malin skulle tränga, o killarna hjälpte till o städa lite o åkte vid 09.30...
 De flesta gick hem o sov, LYLLO. 

 Jag fick städa =)

Men klagar inte, mitt hus, får skylla sig själv.
Men tack Arvid för att du hjälpte mig o diskade :)  <3
Tack Eric o Lukas oxå som fixade bordet :D <3

Iallafall. O igår skulle Jossie sova hos mig. VI hyrde 2 filmer, köpte godis o läsk... myysigt :D
Sen ringde vi Alexander o han sa att han skulle komma med sin kompis om en timme.
Medan vi *väntade* gick vi en promenad nånstans, vet inte ens var, men mysigt var det iallafall =)
Sen kom Alexander, ensam, hans kompis ville inte hänga med. VI kollade på film, tills vi somna...
...O vaknade... 13.00. UNDERBART! :D Satt på balkongen, drack te, rökte äcklig vattenpipa... ;p
Men mysigt var det iallafall :]

O nu har jag sett "Linas kvällsbok". Asful film tycker jag...
Ska lägga mig o kolla på "Jakten på lycka". Den lär ju va bra! :D

Så, det här var då en rolig o underbar helg :)
Tack ör det.


Fast förutom det roliga, så har jag förlorat en kompis, vilket jag inte bryr mig om så mycket.
O sen så har en viss person i vår fina skola et rykte 3 år framöver.

Lycka till med det du! :D


image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback