138

  Tänkte lägga mig, men kom på att jag ska bli bättre på att skriva. För Erics skull.
Idag har jag äntligen orkat gå ut på de senaste tre dagarna. Gick till Huvudsta C o köpte lite mat o så. Osen satt jag i solen lite o snackade med Cornelia <3
  Det har verkligen inte hänt nåt speciellt idag, förutom att jag e lite stolt över mig själv. Pluggade idag :D hehe, baraa 6-7 uppgifter typ >.< men ändå alltid nåt.
  Nu är det söndag o "imorrn" är det matteprov. Dö. Tänkte plugga hela dagen imorrn, men så blir det inte. Hoppas att det bli fint o soligt för jag tänkte åka in till stan o köpa lite kläder o sånt. Tänkte att jag kan ta från sängpengarna så länge, eftersom vi ändå inte kommer åka till IKEA inom en snar framtid. (Min sän finns inte på lager o kommer tydligen aldrig tillbaka. Kul). Så det kommer ta ett tag innan jag blir kär i nån annan.
  Imorrn kommer älsklingen äntligen hem från Malmö. Klockan 23.50. Jag har verkligen övertygat honom att jag måste sova o plugga o hela paketet, men så blir det inte. Åker in till centralen vid den tiden, möter o överraskar honom, osen ska jag bjuda in mig själv hem till han :D Haha jamen, han har inte direkt något emot det :]
 Har varit sugen på tecknat på senaste tiden, så nu ska jag dricka varmchoklad, titta på Ice Age 2 osen så hoppas jag att Stefan kommer hem så jag slipper va vaken, e jävligt trött >.<
 Adjö ;D

image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback