141

  Händelserik helg! Kanske inte på ett positivt sätt direkt, men ändå.
I fredags fyllde ju Hanna år :) Ska inte skriva nåt om "grattis i efterskott", vet att hon kommer bli sur, haha :D På dagen var jag iallafall med Cornelia och Alicia hemma hos mig o chillade lite, sen åkte jag till Fridhemsplan, mötte upp Hector där o ringde Eric och Doglas, sa att vi skulle käka glass, men det gjorde vi inte. Det blev astråkigt så jag dog bara hem. Heh, "bara". Vid t-centralen får jag reda på att Adam är på väg till Västra Skogen, så vi bestämmer oss för o träffas där o säga hej. Ja, det slutade med att Adam drog med mig till centralen igen, o då blev jag taggat på o va ute. Fast det hände inget kul så vi åkte till Hector, fast jag o Adam kom bara halvvägs, iochmed att vi skulle åka hem tillsammans. Så vi gjorde det. Han åkte med mitt tåg, tackar för det <3 och jag kom till Huvudsta. O där började det...

 Jag tänkte ju messa Adam o säga att det va snällt av honom o åka med mig, då jag tar på min ficka och kommer på att min mobil e död. Efter några sekunder inser jag att jag inte kände någon mobil i fickan. "Varfan e den då?" Tänker jag. Hoppas att jag la den i väskan. Men det gjorde jag inte. Måste ha tappat den på bussen (mest troligt).

Ja, så jag blev då utan mobil. Fick förlustanmäla den och sedan ringa till comviq, så de ska skicka mitt gammla nummer till mig :D Skönt, så slipper jag byta.
 Igår skulle nåra hem till mig. Det blev inte kul alls kan jag säga och jag va trött som fan >.< Förlåt för de som inte fick pasta =/
Och idag gick jag o Oa läängsta promenaden till Bromma flygplats, där Siba ligger o där jag köpte min nya mobil. Den e inte "ny" så, ganska gammal modell, men det spelar ingen roll. Den e heelt okej :D


 Denna :

image183


Skippar skolan imorrn, kommer ändå gå skit på provet, åh >.< Hatar o göra så, men måste.
Ska chilla o kolla på tv nu, baj baj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback