145

 Ännu en helg nästan över. Det har varit så konstigt på senaste. Jag, som nästan aldrig håller min käft, är tyst, opeppad, deppig. Vårdepretion? Är så trött på alla människor, på massa snack, o allt bara.
 Vill åka utomlands till nåt soligt ställe, bada och sola för mig själv. Kunna glömma bort saker, kunna förlåta lätt. Åh.
Varför kan man ibland inte bara skita i allt o leva utan o bry sig? Varför måste man alltid lägga så mycket vikt på tankar? Jag vill lära mig o radera vissa grejer i huvudet. Lite om förut o så. Allt skulle vara så mycket lättare då.
 Snart är det måndag och då får vi reda på betyg på spanska provet. yes :D Hoppas verkligen det gick bra för mig, för då e hela kursen typ över. Naaajs.
 Jag kan va riktigt patetisk ibland. Fattar inte vad jag tänker med. Men det e lätt o såra mig just nu. Minsta lilla sak. Gud.
Jag låter verkligen som om det är synd om mig, men det är det inte. Aah, vad jag ska leva annorlunda efter sommarlovet. Så säger jag alltid, men jag ska göra det den här gången. Det lovar jag mig själv. Jag måste ta tag i det här nu...

 image188

Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback