Ah.

Vilken dag. Fint väder för en gångs skull o jag mår piss. Ska nog inte gå ut när det e fint, för alla är så glada, o jag förstör bara deras välmående. Ska gå ut själv när det e regn o grått ute :] har planer på att påbörja ett ensamt liv.
Ååh, va stackare jag är. Känner mig som en riktig idag faktiskt. Sorgligt.
Ja eng-nationella-uppsatsen gick helt okej :) Skrev nästan 3 sidor, så det är lugnt. Tror jag kommer få VG iallafall.
Ja, Stefan kom ju idag. Vad fick man höra?

- Ja, det e rätt städat.
- Rätt?
- Okej, det är ganska städat.
- Jaha.

Skönt! Man gör ett jävla projekt av allt o rensar typ varenda hörna osen får man höra sånt. Kul! Man blir ju motiverad till o hjälpa till hemma. Fuck off.
Funderar på o va själv imorrn, ja, på en fredagskväll, men whatever. Får se vad jag känner.

En lektion imorgon förövrigt. Sjukt skönt! Får se om jag hänger med o kolla på teatern igen eller om jag skiter i det.
Ja, nu orkar jag inte skriva mer.
Bajbaj.

image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback