Allt ska alltid va så jävla svårt.

  Måndag. Nu är det 2 skoldagar kvar, sen är det valborg. Trevligt :] Efter det är det bara tre hela veckor, osen 2 veckor med massa lediga dagar och tidiga avslutningar. Perfekt. Sommar skulle fan inte sitta fel!
  Orkade inte gå idag. Är så sjukt trött efter helgen. Värsta helgen på länge kan man ju nästan säga.
Jag hatar o inte veta vad jag vill. Vara osäker. Ååh. Kan inte allt bara stå i en bok så man kan kika i om det är rätt eller fel? Kanske skulle bli för lätt då, men ändå. Jag orkar inte...
 

 
Nu tänkte jag skriva klart om alla personer på historien, har prov på onsdag. Ta en kopp kaffe, packa, fixa mig o dra iväg till S.A.T.S o träna lite. Ska inte sluta röka idag för den delen. Kan inte ta allt på en gång. Skulle egentligen vilja ligga hemma, men orkar inte det. Tänker på samma saker hela tiden då.

 Kan inte sommaren komma nu, på en gång bara? :)


image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback