Mitt nya liv börjar på måndag.

  Nu har jag funderat vädligt längre på detta. Jag ska sluta röka på måndag. Jag ska verkligen det. Är så trött på att:

 - Vakna pigg, ta en cigg, o bli seg.
 - Lukta rök.
 - Slösa så jävla mycket pengar på cigg.
 - Förstöra min kropp.
 - Ha dålig kondition.
 - Förstöra min hy.

 
Jag ska förbereda mig mentalt den här veckan. Trappa ner totalt på saken. Försöka att inte ta en när jag verkligen vill. Men på måndag, då börjar allvaret. Inte ett bloss. Ska verkligen ta det här seriöst. Insåg hur jävla mycket mer man kan göra för pengarna om man inte röker.
 Sen när jag inte rökt på 1-2 veckor, ska jag ta piercing i tungan :D Moster var emot igår, men idag ska jag ringa henne och snacka allvarligt om saken. Berätta att det faktiskt inte är så farligt som hon tror och att jag ska sluta röka istället. Får se vad hon säger.

Jag ser verkligen fram emot det just nu. Jag vill lyckas, vill sluta. Gud vad skönt det ska bli. Kommer bli lättare att gå upp på morgonen oxå.
Nästa vecka också, som stöd, börjar min träning. Ska verkligen dra iväg till gymmet minst 2 gånger i veckan. Ska ersätta rökning med det, låter som en jävligt bra idé.

Så det är min plan just nu :] Yeey.

"Vem är du utan den där cigaretten i handen? Det vet du inte, förän du har slutat".
 Så jävla sant fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback