@ skolan

  Fattade inte vad som hände med blogg-sidan hemma igår. "Sidan har flyttat, du får logga in snart", men står inte ens när.
  Somnade klockan 8 igår, o vaknade 8. Aldrig sovit så länge i hela mitt liv tror jag. Försov mig iallafall, men vad ska man göra liksom.
 Sover hos pojkvännen idag, soft. Han åker till Malmö imorrn på kvällen, o kommer tillbaka på SÖNDAG. Knas =(
Otroligt trött på skolan. Mår dåligt direkt när jag går in i byggnaden. Haha, hur många gånger har man sagt det då? :p
 
 Igår, 31 mars 2008, gifte jag mig med Adam Lund Correa (för andra gången xD).
Nu måste vi bara fixa löften o den delen, men det går säkert bra ;D

 Jaja, snart är det slut på historien och datorkunskapen börjar.
  Anna-Lena vad har du mellan bena? (a)

1 april, se upp för skämt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback