Sug.

 Sjuk igen! Hur många gånger ska man behöva va det på 2 månader? Åh. Det e verkligen sant att 70% av immunförsvaret sitter i magen. Haft problem med den och blev förskyld lätt 3 gånger i rad. Äh.
  Vad händer om man e sjuk då? Jaa, man missar skolan. O i nacka är det nåra konstiga bajs-regler som jag bara hatar. Fick brev från skolan. Hatar det. "Till målsman för...". Hjärtat typ stannar. O det har det rätt till. För varje brev verkligen inehålla bara massa skit. Massa som inte ens stämmer. Men är det någon där i skolan som bryr sig? neej. Deras sunkiga frånvaro system "ljuger inte". Ne, det e ju bara ungdomar som ljuger. Blir så jävla trött på det!
 
 

 Ja, annars har jag faktiskt varit duktig idag :D Gick inte till skolan, nej, hade huvudvärk, ont i halsen o mådda skit på morgonen, men sen, efter några Ipren blev det bättre och jag tog tag i mig själv och städade inför Stefans ankomst imorgon. Städade verkligen ordentligt, så han kommer inte va besviken imorrn kan jag lugnt säga! :D
 Trött som fan, ska ta ett bad och läsa ny Cosmo, fixa naglarna, osen lägga mig o kolla på "Horton" och sova.
Imorrn är det engelska nationella. Uppsats! Oh, det e värst efter muntliga fan. Grammatik + Läs o Hörförståelse <3
 Natti  :]

P.S. Har mitt nummer igen nu :D Fick det igår. Comviq e snabbast <3

image186

Bilden visar var jag vill vara just nu, men inte med vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback