Torsdag, snart fredag!

  Yes, idag är det torsdag o det betyder att imorrn är det fredag. Härligt! Veckan kändes helt chill iochmed att vi var lediga igår. Skönt.
  Dagen idag varit helt okej. Kom inte på spanskan, konstigt? Läraren som brukar va sur på mig för det, va fett snäll, kom fram o frågade om jag behövde hjälp innan provet o grejer :o Blev lite förvånad där. Sen när hon skulle gå,

 Cornelia: Sara, du är inte bjuden!
 Sara: Vad sa du för nåt?
 Cornelia *pekar på en ledig stol* : Jag sa att du va bjuden!
xD

Hon med sitt "du e inte bjuden". Iallafall. Efter skolan åkte jag o Oa till rådmansgatan för att plugga på biblioteket, vilket inte gick särskilt bra, men okej, duger.
 Sen har det bara varit chill hemma o en massa chattande.
Snart ska jag göra klart engelskan o kolla på Scrubs <3.

Kan bara säga att denna är den godaste smoothie man kan dricka på morgonen. Den är sjukt god, mättande o passar perfekt på morgonen. Kostar iofs 23 kr på P-byrån, men helt lugnt värd pengarna! Mums <3

 image182

Dagens citat:
"Varför är ett träd bättre än Cornelia?
Det håller tyst!"

:D

Kommentarer
Postat av: Idahoe

Scrubs är fan bästa serien :D:D

2008-04-13 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback