1 vecka kvar.

  Jaha. Så fort har då sommarlovet gått. Men det är ändå skönt, orkar inte ha sommarlov längre. Allt känns bara segt nu. Finns inget o göra.
  Inatt gibbade vi. Va rätt okej kul :) Sov till 3 sen, så nu är jag rätt så trött. Åkte förövrigt till Adams pappa vid 5 där man fick soppa och tacos. Gott! :D
  Konstigt väder vägrar försvinna. Fint på dagen, regn hela kvällen. Trist!
 Haha vill skriva så mycket typ...
Om att jag sitter här, lyssnar på musik, dricker te (mys!).
Min plattång har nu kommit, ska hämta den imorrn!
Måste fixa massa saker inför skolan.
Träffa massa människor.
Fixa ett bord.

Det jag gjort är iallafall att köpa säng och ringt till jobbet. Najsnajs!

Nu ska jag ta en cigarett och sedan lägga mig. Sjukt trött!
Pöss <3




Kommentarer
Postat av: Hanna

I MISS YOU!

2008-08-13 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback