Blauh.

  Jamen nu var helgen slut! :o Har inte gjort nåt speciellt alls... Varit hemma med Adam hela dagen igår o vid halv 12 åkte vi hem till honom. Så ja, söndagen kom rätt fort.
  Idag iallafall, så jobbade jag ! :) Det gick bra, lite tråkigt, men okej. Efter det åkte jag och tränade, skönt att komma igång igen =) (Sats-killen ragga på mig, men det e väl inget ovanligt? :p). Sen blev jag hungrig o åkte till medis o åt på Adams jobb. Stackars var jättestressad! o mannen som han jobbade med gjorde inte direkt saken lättare... >.<
  Skulle fixa cigg, så jag fick vänta i Slussen i typ 50 min! Gah! O efter det blev det iväg till Gullmars...
NU! e jag iallafall hemma...

  Imorrn börjar IV-valen, kul ! Längtar lite ändå :]

Har ingen större lust att skriva, för sitter o skriver en grej till baby nu :D:D

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback