Fredag.

Skönt! Haha, typ 1,5 halv dag i skolan kan man säga? :p Men jag e redan opeppad. Hörde vad vi skulle göra under kursen Engelska B. Snacka om typ IG för mig? Fast jag ska ändå försöka ha lite positiva tankar så kanske det går bra ändå, vem vet :)
Trött är jag iallafall. Fan, på sommarlovet e allt så lätt, man bryr sig inte... därför vänder man oftast på dygnet. Märktes verkligen att jag somnade tidigare för varje dag som gick. typ 04.30 i tisdags. 03.00 i onsdags o 02.00 igår :D nu är jag iallafall sjukt trött, höll på att somna framför datorn för typ halvtimme sen :/
Men det brukar lösa sig till slut, så det e ingen fara :)

Helgen ser iallafall nästan helt planerade ut.
- Imorrn jobbar jag 11.30 - 14.30 i Huddinge (>.< men det e typ bara en gång), sen när jag slutar så väntar Adam o hans mor på mig där med bilen o vi åker direkt till Therese, Adams storebrors tjej som fyller 21. Ska fika oså, har aldrig träffat de innan heller, ska bli kul!
Och på kvällen är vi ensamma. Ska laga god middag o ha allmänt mys :]
- På söndag ska jag försöka sova ut. Sen jobbar Adam vid 17.00 o jag ska (äntligen) iväg o träna då. Ska verkligen börja göra det nu. Man kan alltid hitta på en ursäkt att inte gå :p (vilket jag oftast gör har jag märkt -.-)

Nu iallafall, så ska jag ta det lite lugnt (haha, hur länge ska jag göra det egentligen?), sen ta en dusch, packa lite och kanske åka iväg till Långholmen om folk fortfarande är där och om jag orkar.

Skriver imorrn om jobbet (som jag inte varit på i typ ett halvt-år) :p


Så sant asså xD






Ja, jag har sett de bilderna innan, men ändå kul att lägga upp de :p

Kommentarer
Postat av: HANNA

Nu har jag lagt upp en bild på min tatto! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback