Gaah !

Alltså nu har Adam gått =( + käkat upp min choklad och alla mina kakor... Men det e lugnt :) Det är inte det som är grejen.
Jag fattar inte vad det är för fel på mig. När jag lagar mat åt mig själv (ibland! gillar inte o göra det, helst till någon annan oxå), så händer det att det blir så sjuukt mycket. Jag tänker: "ska jag kanske spara lite?" nee, jag häller på allt på tallriken då det blir bokstavligen ett berg(!) sätter mig nöjd o börjar äta...
Efter ett tag så känns det inte så kul längre haha :p
Nu är jag helt mätt, men har ungefär hälften kvar. Äter för att det är gott... Imorrn kommer jag vakna tjock! :D

Imorrn är det då längsta dagen. Slutar 16.55 >.< Efter det MÅSTE jag träna!

Nu e jag sjukt trött, orkar inte skriva mer. Mushi mushi ! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback