Klockan är liksom 05.40 !

  O vad gör jag uppe? >.<  Dagen har varit helt värdelös (nästan). Den började ungefär vid 17.00 och har inte slutat än. Vet inte om vi ens ska sova eller inte.
  Kollade på en film igår kväll/natt, som heter Rec. En av de obehagligaste filmerna jag har sett. Kolla på den om ni känner att skräck är det som skulle passa för stunden.
  Idag (efter lite städning) kom grabbarna över, o vi var ju tvingna att visa den för dem (den va fortf lika obehaglig som första gången). Efter den var det inte nog med skräck, så jag o Adam såg Barnhemmet, som går på bio just nu. Rätt okej film, lite lik The Others med Nicole Kidman (som är också rätt obehaglig).  Mycket film det blev för min del alltså!

 Annars är det helt okej här :) trött som fan, men det är rätt lugnt, kanske somnar snart, vem vet :) Upp imorrn o städa iallafall! (eller snarare idag >.< ).
 
 Nu blir det då ännu mer film! Haha :p

P.S.  "Följ blondinbella i din mobil!"  Vafan? Jag garvade länge...




Asgoda läppsyl från Kicks, 55 kr


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

Postat av: queenpeach

fina burkar! Kolla gärna in min blogg och webshop :D

2008-08-07 @ 06:15:52
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback