Nu börjar det igen!

  Okej. På sommaren har man (eller jag) inte varit så duktig på att uppdatera bloggen. Kanske inte så konstigt med tanke på att man jämt var ute eller hade bara något annat bättre för sig än att sitta framför datorn.
  Nu iallafall, eftersom skolan börjar imorrn (för mig. för älsk började idag), så ska jag komma tillbaka igen o skriva. Då har jag mina rutiner o då finns det oftast tid för att sitta här.
  Egentligen så är jag inte så peppad på skolan, men försöker tänka positivt. Var iväg till stan igår, solade solarium :D och köpte skrivböcker oså. Verkligen tips till de som vill bli lite gladare innan skolan börjar, ialla fall tjejer.
  Så imorrn klockan 13.00 så gäller det! >.<

Btw, vafan? Kissie o Blondin bella? Verkar som att Kissie bokstavligen härmar Bella. Först märkte jag att Kissies design var exakt som hennes, sen nu började hon också med det där "Fölk Kissie i din mobil" och bilder under headern... Patetiskt?
 Haha Nils har ändå mer besökare än va Kissie har. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback