Små barn är ändå gulliga :] (fast lite irriterande)

Röst och rörelse idag gick bra :) Anna var på bra humör och 2-timmar lektionen gick fort.
Efter det hade vi lunch och Matte B (som visade sig vara aslätt?). Eftersom IV-valen inte kommit igång än så slutade jag efter.
Åkte in till stan, bytte mot "+ kort", mötte upp Adam Eric & Max (va med Cornelia innan).
Vi käkade kebab, snackade o hade lite allmänt trevligt.
Sen ville jag o Adam umgås litte tillsammans, så vi åkte till Björns trädgård, satte oss på en bänk o myste. Efter ett tag hör jag barnröst: "Är ni käääära?". Jag kollar åt sidan o ser en liten flicka i 6-7 års åldern. "Ja, vi är jättekära" svarar jag. "Hihi okej".
Haha? Vi garvade lite, men tänkte inte så mycket mer på saken. Men hon kom tillbaka. "Nu är det faktiskt så att jag har sett er pussas!" Adam: "Är det så, haha okej". Hon: "Men pussas igen!" så fick vi göre det :p Hon började snacka om sina kusiner :s helt plötsligt o massa, men efter ett tag sa hon igen: "Pussas!" lade händerna på mitt o hans huvud o tryckte oss emot varandra, fnissade och sprang iväg... ? :p


Jag e så sjukt trött. Har inte sovit bra/länge inatt. Ska göra te nu, gå ut på balkongen o sedan lägga mig. Kommer somna framför datorn annars :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback