120

Amen ja, det var ju roligt. Bloggsidan är helt konstig. Mm, den är ju så himla bra också! (ehm.) Kanske ska flytta härifrån snart. Blogg.se suger.

Jaja. Allmänt sur idag! Men börjar från början.
Kom till skolan som vanligt. Äcklig mat som vanligt. Otrevliga människor som vanligt. Hjärndöda idioter som sitter NÄRMAST dörren o inte kan öppna när man knackar. Ja, så blir det när man lever i sin egna lilla värld. Sorglig värld, skulle jag vilja kalla den för. Men inte mitt problem...
Hade verkligen ingen lust överhuvudtaget o va med på gympan så jag stack hem. Fortsatte med städningen. Gick skit bra! Gick också till Huvudsta C o lämnade in 3 par skor för omklackning. Yeah, det var på tiden.
Sen, vid 6 tiden skulle ju vår kära sängköpare komma o hämta min säng, som jag o Oa så stressigt monerade ner åt honom. Kan ju förresten säga att den där jävla puckon inte kom igår för att han skulle "hämta ungarna". Idag skulle han "bygga om". Ja, det e klart. Om jag har något planerat dagen innan klockan sex, så säter jag ju såklart igång med o bygga om runt tjugo i. Mm, så gör ju alla människor liksom.
Han sa att han KANSKE skulle komma imorrn. Orkar fan inte. Blattejävel.

Nu blir det lite film! =) Och sova.

Puss// NK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback