124

  Godkväll, ni, som inte finns(för ingen läser min blogg). Är extremt trött, ska nog ta o lägga mig nu.
Var på kalas idag som Cornelia ordnat till sin lillebror. Jag, hon, Oa o Lukas skulle fixa en liten lek, där jag o Lukas var tillsammans o hade kidnappat Cornelias pojkvän Oa :p
 Det var rätt så kul förutom att jag insåg att 11-åriga pojkar är det jobbigate som finns :/
+ det var otroooligt kallt ute. Hade iofs på mig ett par kalla klackskor o klänning, en liten stund dock, som tur e :p

Nejj. Imorrn första lektionen är äckliga RÖRÖ (Röst&Rörelse). Läraren kan ta sig. Henne orkar man INTE med på morgonen kan jag ju lugnt säga! Men tyvärr, så måste jag tvinga mig dit eftersom att jag inte varit på lektionerna som jag egentligen borde. Men skit it.

Imorrn är det iallafall fredag, o jag måste möta upp Adam efter skolan för jag har kommit på värsta snacket som kommer göra hans liv lite finare, lite bättre xD Haha, orka va så jävla säker på det egentligen, men jag kommer tvinga honom o lyssna på mig.

 Godnatt puss

JAG ÄLSKAR CORNELIA BALLEIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback