106

   Nyduschad och fräsch. Det bästa man kan vara på kvällen efter jobbet.
Dagen har faktiskt varit helt okej. Nåra otrevliga individer, men det är alltid så. Annars, helt chill.
Sen efter, hemma dårå, så fick jag typ "kick" :/ så rensade jag typ 2 stora kartonger fulla med saker och grejer :s inte likt mig kan man ju lugnt säga.

 Ja, btw! Snart börjar ju skolan, som sagt, o jag upptäckte nyss att jag har fått ett asnice schema! :D
 
Yeah! :




Sovmorgon varannan dag typ OCH svenskan på tisdagar är flyttad från 15 över till 25 över :D Stort framsteg, lätt!

  Aja, nu blir det lite tv, osen soova.


Är du en katt?


image156






PS. Kommer du ihåg när jag kallade dig min skyddsängel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback