110

Det var ett tag sen, men jag är här igen. Detta blir inte nåt kul inlägg, det e säkert. Jag e sjukt trött, o ska lägga mig snart.
Tiden har gått otroligt fort sen sista gången jag skrev, så det är inte så konstigt att jag kanske inte minns så mycket =/
Men de senaste dagarna har jag iallafall shoppat rätt mycket, inte slut på det dock, mått lite halvdåligt sådär, varit i skolan och faktiskt inte missat så många lektioner! Det är det jag är mest stolt över, iallafall just nu.
Sen har jag beställt min underbara tunika från ellos, som kommer ungefär i mars, tror jag. Spelar ingen roll när den kommer, bara den blir min så fort som möjligt :D
Nu ska jag nog ta en kopp te, lägga mig och läsa den bästa boken hittils: "Kaxiga tjejers guide till ultimata relationer". Helt jävla underbar! :)

Godnatt på er ;D


image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback