113

Skön dag! Soligt och faktiskt lite varmt ute vid 12-tiden idag. Härligt! Tidig vår kan man också säga.
Följde med Oa till centralen. Han skulle jobba i Uppsala. Gick runt ensam i stan i ungefär 40 min. Köpte hår- och ansiktsmask och nagelpenna. Som faktiskt kostar 39 spänn på H&M, istället för 99kr. som den kostar på Make Up Store. Tror inte att skillnaden är jättestor heller, men pengar sparar man!
Mötte upp Angelica i TC, då vi begav oss till Odenplan, där vi skulle prova på dans. Men vi hittade inte lokalen, så det blev inget. Istället gick vi till Solkungen och solade. Härligt! Kändes som om man låg vid havet, fast lite sådär, halvnaken ;D
Efter det åkte vi till Kungshallen där det blev MoonWolker för mig. Gott!

Sedan åkte jag hem i längtan efter ett bad. Oh! Skönt var det! Låg där med denna bok:

image167




Tiden rinner bort otroligt fort med den. Fast läs den första först, så blir det roligare =)
Men nu ska jag hoppa i säng och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback