Black'n'White

  Samma saker. Om och om igen.
Samma tankar. Om och om igen.
Samma reaktion. Ja, igen.

Ångest.




Sitter o dör i mitt rum, så jävla varmt. Men att öppna fönstret betyder att alla saker blåser bort.
Jävla 10 m/s.
Ingen messar. Inte ens bajse.
Varför är jag inte förvånad?




Idag är det "Mitt stora feta grekiska bröllop" på tv. Ska kolla. Länge sen. Hur många gånger har man inte sett den?
Ska va ensam hemma från klockan 9. Stefan ska till nåra kompisar o kolla. Måste passa brorsan.
Fan va bra. Anledning att stanna hemma.
Varför ens gå ut när ingen väntar på en?




Fuck va allt e svart/vitt. Again and again. Bluu.
Saknar inte nån. Fan va det e skönt o va själv. Fuck them all.
Ring inte mig, skriv inte, prata inte. Låt mig va...
Imorrn ska jag göra det jag velat göra länge (om det går?)




Varför låter jag mig själv påverkas av dig? '
Fitta.





Röka.Röka.Röka.Röka.Röka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback