:]

  Skulle jag lägga mig 12 idag? Ha-ha. Mm. Iofs, sommarlov, whatever. Men ändå så orkar jag inte va uppe till 5-6 varje dag o vakna vid 3-4. Så jag tänkte börja röra mig mot sängen snart.
   Idag vaknade jag då klockan, kanske 3, men gick upp 4. Efter en lång natt/morgon med Sam o Gurka (o bejb). Adam skulle jobba vid 5, så that's it. Drog hem o gjorde verkligen ingenting. Inte ett piss, men det va skönt i sig faktiskt.
Blabla!

Imorrn/idag tänkte jag gå upp en bra tid o börja städa lite. Måste verkligen storstäda mitt rum innan jag åker så allt e fint o klart när jag kommer tillbaka. Det kommer bli riktigt jävla projekt, men nån gång måste jag göra det.
Sen tänkte jag åka in till staden o fixa lite grejer, blir nog träffa <3 o gänget sen oxå, why not :]

 Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker. Inte så speciellt taggad ändå, men ska bli kul. 3 veckor kan man ändå överleva liksom =)

Yeye, godnattiii <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback